AKTIVITI CUTI SEKOLAH 2009

Published December 3, 2009 by wana93

BERCUTI DI KAMPUNGKU DAN UMAIRAH BERSAMA KAWAN

Pada 15.11.2008-18.11.2008, hari Ahad hingga hari Rabu, selama 3 hari 2 malam, kami berlima pergi ke kampungku dan umairah, tempat yang sama iaitu di Parit 10, Pasir Panjang, Sekinchan, Kuala Selangor, Selangor. Kami pergi naik bas jerr..penat..tapi best!! Ana(wana), syazwa, fara diana(yana), jariyah(lia) dan umairah(mel)..

Aktiviti kami banyak..pergi pasar, t0l0ng nenek mel masak, tolong makan,huhu, panjat pokok amek rambutan, masak ubi..sedappp!! dan jalan2 di tepi padi yang indah..sambil buat video..haha..memang seronok..!

HARI RAYA ‘AIDILADHA

Pada tarikh 28.11.2009, hari Sabtu pagi, rumahku ada buat korban lembu..memang best! kenangan terindahku bersama sanak saudaraku..Alhamdulillah..

Ana dan anak buahku, sue, sebaya dgnku, baru balek dari Sarawak,  kami tolong basuh pinggan, memasak dan tolong makan sekali..hehe..sedaapp!! entah2 berat badan dah menaik..haha..takpela..sweet mem0ry..

AKTIVITI MEMANGGANG

Pada 2.12.2009, hari Rabu, ana dan adik-beradikku serta anak2 buahku mengadakan aktiviti panggang-memanggang..nak tahu di mana?? best..di tepi rumahku saja..haha..strategik kan?? Hehe..

Kami panggang udang sekil0, ikan keli 5 ekor dan ikan patin seekor. Udang je kit0rang beli..yang lain, tangkap sendiri la..ada bela kat depan rumah tu jer..sue ngan my adek, faris yang tangkap ikan dan siang sekali..rajin diorang..bangga..huhu..

KENDURI KAHWIN SEPUPU DI BUKIT SAGU, KUANTAN

Pada hari Sabtu yang lalu, 5.12.2009, kami sekeluarga telah pergi ke jemputan kenduri kahwin sepupu, kat Bukit Sagu, Kuantan..lama tau perjalanan kami..dekat 4 jam la jugak..dari pukul 6.30 pagi hingga k0l 10 lebih..baru sampai..semuanya 60 ringgit t0l pergi balek..fuuuhh..ngant0k!

Bila dah sampai, mule2 malu..pastu dah ok..hehe..teng0k pengantin, jumpa sanak-saudara, sepupu dan ramai lagi.. asek bergambar je..huhu..cuti sek0lah yg best!

6 comments on “AKTIVITI CUTI SEKOLAH 2009

  • yup..
    mane plk la abang khalid jmpe bl0g ni?
    msti sakinah bgtau ek..
    thnx..
    insyaAllah..
    setanggiukhuwwah tu slalu gak tgk..
    jihadmalaya tu baru tau..
    k..
    syukran again ya..

  • Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: