TARBIAH KARTUN

Published November 13, 2011 by wana93

 

2 comments on “TARBIAH KARTUN

  • nice!!
    tapi kite punye cadangan berbunti bergini
    kalau buku cerita kita yang berunsurkan islam
    ada bebrapa banyak kah dipasaran?
    so agak2 mane yang budak2 lebih bace daripada orang dewasa?
    tengok adik lelaki tu die banyak beli buku kartun
    yang de jual kat 7elevan
    buku yang berunsurkan dakwah tunggu kakak die r yang beli
    tapi cam majalah ana muslim – maaf cakap
    kurang sesuai rasanya untuk kanak2 12 tahun, lebih2 lagi lelaki cam adik saya..
    mohon ada lah penerbit yang buat buku, majalah, novel kartun
    yang ringan untuk kanak2 11 – 12 tahun..
    just cadangan jer..hihihi!!

    • ooooooooo..
      memang susah sikit nak dapatkan majalah or novel kartun..
      sbb…saya pun tak tahu..hehe..
      tapi, saya pernah baca 1 buku komik ni..
      best!
      Misi 8A tajuknya..
      yg berunsurkan dakwah dan islamik ni..
      xtaula ada ke tak..
      tp..
      macam dekat majalah solusi atau Gen Q…
      best jugak..walaupun kartunnye xde..ade, tp cket jela..sbg penghias..hehe
      oh ye! ade 1 komik islamik ni..
      untuk remaja..
      baru teringat..
      MY COMIC ZINE..
      tp..buku tu agak susah jgk nak cari dekat kedai2 buku biasa..
      erm..tu je yg dapat saya cdgkan..
      🙂

  • Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

    Google+ photo

    You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: