SELESAI SUDAH SIGMA III 2013!

Published September 30, 2013 by wana93

1005820_1407343382820229_1026030848_n

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izin-Nya, para mahasiswa dan mahasiwi program Pengajian Akidah dan Agama, Universiti Sains Islam Malaysia, telah berjaya melaksanakan seminar yang amat bermanfaat iaitu Seminar Pengajian Akidah dan Agama pada 28/9/2013 yang lepas. Saya rasa puas dan seronok sebab saya ambil course ini dan terlibat dalam menjayakan seminar yang amat-amat bermanfaat ini. Alhamdulillah, Saya rasa puas walaupun agak letih. Biasalah tu kan. Bahagian usher dan protokal serta ajk semua pun mestilah penat. Moga penat kita ada pahala. ^^
1st time saya dapat pengalaman jadi mc bahasa arab untuk Sidang Selari di dkf 1.1, berduet bersama mc bahasa melayu, Luqmahani. Menarik! Boleh bina keyakinan diri saya yang malu untuk bersuara sebelum ini.  ^^

Paling seronok, dapat jumpa dengan sahabat2 Mesir yang sedang bercuti. Tak sangka diorang datang! Habis diriku kena peluk sakan! Hehe. Terima kasih Rabiatul Adawiyah, Farah Izati Rais, Hanan, Nurfaizah Ismail dan Zainab. Terlerai rinduku pada korang. Uhibbukum fillah! ^^

Semoga seminar ini dapat memberi banyak manfaat dan ilmu pada para peserta sekalian. Banyak isu-isu akidah yang cuba disampaikan dan dibincangkan dalam seminar ini. Harap kalian yang hadir dapat menggarap ilmu semampu yang mungkin. InsyaAllah. Maaf atas segala kekurangan. Moga Allah redha kita.  🙂

Sedikit perkongsian gambar sekitar seminar tersebut dijalankan.

1383082_385616314899690_1083947202_n

Sebahagian drpd ‘orang kuat’ SIGMA kali ke-III. 🙂

IMG_20130928_110420

Sebahagian drpd peserta…

IMG_20130928_172920

Ketika rehat.. peserta makan dan minum di foyer FKP.. 🙂

kecik size

-candid-

Sekian, moga tahun-tahun mendatang lebih baik dan sempurna lagi. InsyaAllah. Sekarang sedang sibuk dengan pelbagai assignment dan prsentation. InsyaAllah, ada masa, saya akan update blog lagi. Ada sesuatu yang saya nak kongsi! Saya juga nak sibukkan diri dengan majlis-majlis ilmu, insyaAllah. Doakan ye! Saya semakin rasa sayang dan cinta pada USIM. Hehe.

Doakan kejayaan kita di dunia dan akhirat ye! Assalamualaikum! ^^

Leave a Reply

